0
Lista życzeń
0
0,00 zł
Lista Produktów:
Twój koszyk jest pusty:

O czym pamiętać przy odbiorze przesyłki?

Sprawdź czy przesyłka nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeśli zauważysz jakikolwiek mankament, koniecznie spisz z kurierem protokół szkody - stanowi on podstawę do reklamacji dotyczącej uszkodzeń podczas transportu. Skan prześlij na adres e-mail reklamacje@eurobuty.com.pl i skontaktuj się z nami pod nr. tel. +48 534-86-56-56

 
Co jeśli towar jest niezgodny z umową?

Jeśli zakupiony towar jest niezgodny z umową lub posiada wadę fabryczną - na adres:

C.H. Respan Sklep Internetowy Eurobuty, al. Rejtana 53a, 35-326 Rzeszów

prześlij wadliwy produkt wraz z pisemnym oświadczeniem, w którym prosimy podać powody reklamacji, dogodną formę rekompensaty (wymiana obuwia, naprawa lub zwrot pieniędzy), a także adres zwrotny oraz numer konta. 

 

Formularz reklamacji możesz także wysłać mailem na adres: reklamacje@eurobuty.com.pl

Formularz reklamacji pobierz tutaj

 

Uwaga! Obuwie odsyłane do sklepu powinno być czyste, odpowiednio zapakowane i zabezpieczone. Towar należy odesłać wraz z paragonem. Na jego podstawie określimy datę zakupu i długość użytkowania obuwia.

 

Co nie podlega reklamacji?

 

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności. 

 

Decyzja i koszty reklamacji

O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Zapisz się do newslettera

Otrzymuj zniżki i bądź na bieżąco!