Sprawdź czy przesyłka nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeśli zauważysz jakikolwiek mankament, koniecznie spisz z kurierem protokół szkody - stanowi on podstawę do reklamacji dotyczącej uszkodzeń podczas transportu. Skan prześlij na adres e-mail reklamacje@eurobuty.com.pl i skontaktuj się z nami pod nr. tel. +48 534-86-56-56
Jeśli zakupiony towar jest niezgodny z umową lub posiada wadę fabryczną - na adres:
C.H. Respan Sklep Internetowy Eurobuty, al. Rejtana 53a, 35-326 Rzeszów
prześlij wadliwy produkt wraz z pisemnym oświadczeniem, w którym prosimy podać powody reklamacji, dogodną formę rekompensaty (wymiana obuwia, naprawa lub zwrot pieniędzy), a także adres zwrotny oraz numer konta.
Formularz reklamacji możesz także wysłać mailem na adres: reklamacje@eurobuty.com.pl
Formularz reklamacji pobierz tutaj
Uwaga! Obuwie odsyłane do sklepu powinno być czyste, odpowiednio zapakowane i zabezpieczone. Towar należy odesłać wraz z paragonem. Na jego podstawie określimy datę zakupu i długość użytkowania obuwia.
uszkodzenia mechaniczne (podarcia, obtarcia, obicia itd.),
uszkodzenia i odbarwienia wynikajace z niedopasowania modelu do budowy stopy,
uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania i konserwacji towaru,
uszkodzenia wynikajace z zużywania się towaru,
towary używane niezgodnie z ich przeznaczeniem,
wygoda towaru,
różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, wynikające z różnic w ustawieniu parametrów monitora Klienta (różnice barw, odcieni).
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Jeśli decyzja będzie pozytywna - naprawimy reklamowany towar, wymienimy go na nowy lub zwrócimy Ci pieniądze. Weźmiemy także na siebie koszt przesyłki.